Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Airlines
Business
Change en Innovatie
Data security
Duty of Care
Educatie
EU
Events
GBTA
Geen categorie
Hotels
Meeting management
NATM Board
NDC
Prijsonderhandelingen
Research
Risk management
Sponsors
Strategisch meeting management
Sustainability
Technologie
TMC
Travel
Travel apps
Travel expense
Travel Mobile Strategy
Travel Policy
Traveller Engagement
Trein
Trends
Visa
About us

In 1972 werd de NATM opgericht naar aanleiding van de behoefte aan uitwisseling van specialistische kennis met andere collega's Travel Managers op het gebied van zakenreizen. Dankzij de toevoeging van het "Allied Membership" zijn sinds 1997 toeleveranciers uit alle branches van de reisindustrie in de NATM vertegenwoordigd, waarmee een breed en krachtig draagvlak is ontstaan.

De NATM vormt met haar kritische kijk op de ontwikkelingen in de zakenreiswereld, het beste netwerk voor Travel Management in Nederland. Sinds juli 2004 is de oude naam: Nederlandse Associatie voor Travel Managers (NATM) gewijzigd in: Nederlandse Associatie voor Travel Management (NATM). Onder deze nieuwe benaming is het nu ook mogelijk dat personen verantwoordelijk voor het Travel Management van o.a. Inkoop, Facilitair Management, Human Resource, Financien en Directie-secretariaat kunnen toetreden als lid van de NATM.