Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Airlines
Business
Change en Innovatie
Data security
Duty of Care
Educatie
Events
GBTA
Geen categorie
Hotels
Meeting management
NATM Board
NDC
Prijsonderhandelingen
Research
Risk management
Sponsors
Strategisch meeting management
Sustainability
Technologie
TMC
Travel
Travel apps
Travel expense
Travel Mobile Strategy
Travel Policy
Traveller Engagement
Trein
Trends
Visa
Vliegensvlug met Eurostar van Londen naar Nederland

Op 3 en 4 april reisde NS International team BtoB met een groep van 20 professionals uit de reisbranche op en neer naar Londen. Na een overnachting in het indrukwekkende St. Pancras Renaissance Hotel en een tour door hippe wijk Shoreditch, maakte de groep zich op voor de terugreis. De verwachtingen waren hooggespannen en werden zonder meer waargemaakt.

Alle experts zijn het er over eens: Reizen met Eurostar vanuit Londen is een volwaardig alternatief voor het vliegtuig. Eurostar combineert comfort en efficiëntie in de hoogste versnelling. De nieuwe Siemens E320 trein is van alle gemakken voorzien, al helemaal in de Business Premier Class. Privacy, ruime stoelen, beenruimte, usb-oplaadpunten, Wifi, on-board entertainment, tijdschriften, bediening aan je stoel en opvallend lekker eten; er wordt allemaal in voorzien.

Terwijl het landschap met 300 km per uur aan je voorbij trekt, kun je als passagier doen en laten wat je wilt. Werken of ontspannen, je wordt op wenken bediend. Na 3 uur stap je uitgerust uit in Rotterdam en drie kwartier later rijd je Amsterdam Centraal binnen.

Annemarie Ariesen, manager BtoB bij NS International: “De nieuwe Eurostar ervaring gaat verder dan de treinreis. Het is een geweldige belevenis, dat geldt ook voor St. Pancras International. Voordat we terugreisden heb ik een uurtje rondgewandeld op één van de mooiste treinstations die ik ken. Wat een rust en ruimte. Net als Eurostar zelf eigenlijk.”

“Eurostar overtreft ieders verwachtingen”, vervolgt Annemarie. “Alleen daarom al wil je dat je klanten het uitproberen. Natuurlijk, de heenreis vergt iets meer tijd omdat je moet overstappen in Brussel voor de paspoortcontrole. Maar de terugreis gaat heel snel, zeker als je van deur tot deur rekent. Ben je heen gevlogen? Terug met Eurostar! Ik kan het van harte aanbevelen.”