Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Search in groups
Search in users
Search in forums
Filter by Categories
Airlines
Business
Change en Innovatie
Data security
Duty of Care
Educatie
Events
GBTA
Geen categorie
Hotels
Meeting management
NATM Board
NDC
Prijsonderhandelingen
Research
Risk management
Sponsors
Strategisch meeting management
Sustainability
Technologie
TMC
Travel
Travel apps
Travel expense
Travel Mobile Strategy
Travel Policy
Traveller Engagement
Trein
Trends
Visa
Zakenreizen: soms zijn ze wat te enerverend

Zakenreizigers kampen met een imagoprobleem. Buitenstaanders beoordelen hun trips al snel als ‘snoepreizen’, terwijl ze vaak overuren maken en slecht slapen. Hoe voorkom je dat je reis een uitputtingsslag wordt?

Over het algemeen is er geen tijd om bij te slapen. Als ambassadeur van een merk ben ik het gezicht en neem ik altijd de uitnodiging aan om met mensen te gaan eten. Dat hoort nu eenmaal bij mijn functie’, aldus Robert Schinkel (44), ambassadeur van theemerk Dilmah en eigenaar van theelikeurenmerk Pekoe. Hij doet ongeveer eens per maand Europese steden, het Midden-Oosten en Azië aan.

LEES VERDER